صفحه اصلی گزارش اقدامات / خبرنامه

هم اندیشی عمومی سوم ـ همایش روز نوش آباد: میزگرد کارگروه علمی و فرهنگی و اجتماعی

+ A -
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
چاپ

امتیاز به نوشته

۳

نفر

هم اندیشی عمومی سوم ـ همایش روز نوش آباد: میزگرد کارگروه علمی و فرهنگی و اجتماعی

تاریخ به روزآوری: 1394/01/29

کارگروه «علمی و فرهنگی و اجتماعی (انجمن پیشرفت نوش آباد)» در همایش «روز نوش آباد» عضوگیری کرد و تشکیل جلسه داد.

این جلسه، نشست دوم «کارگروه» محسوب می شد و به دبیری "حسن طلیعی" تشکیل شد.

در این همایش تعداد سیزده عضو جدید به این کارگروه پیوستند و طی یک نشست نیم ساعته، به ابراز دغدغه ها و دیدگاه های خود پرداختند.


اعضای جدید و حاضر این نشست «کارگروه» عبارتند از (به ترتیب الفبا):

1ـ زین العابدین اعرابی/ دانش آموخته ی کارشناسی ارشد رشته ی جامعه شناسی
2ـ علی رضا تاجری/ دانش آموخته ی کارشناسی مهندسی هسته ای
3ـ اکرم دانشمند/ دانش آموخته ی رشته ی روان شناسی
4ـ علی چاووشی/ وکیل دادگستری در تهران و داور مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران
5ـ مهدی شبانی/ هیأت علمی دانشگاه کاشان در رشته ی شیمی
6ـ قنبرعلی شیخ زاده/ هیأت علمی در رشته ی شیمی و معاون دانشجویی دانشگاه کاشان
7ـ حمید غم خوار/ دانشجوی کارشناسی رشته ی آی تی
8ـ سید علی قریشی/ دانش آموخته ی کارشناسی ارشد رشته ی آمار و کارمند سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان
9ـ سید علی کریمی/ فرهنگی
10ـ سید حامد مستوری/ دانشجوی رشته ی تربیت بدنی
11ـ ماشاءالله مقصودی/ فرهنگی بازنشسته
12ـ عباس نوابی پور/ آموزگار
13ـ سید علی نیکوکار/ فرهنگی بازنشسته
"زین العابدین اعرابی" به معرفی مختصر خود بسنده کرد.

"علی رضا تاجری" از دغدغه هایش برای اوقات فراغت بچه ها در «نوش آباد» سخن گفت و بر ضرورت پرهیز از افراط و تلاش برای جهت دهی مناسب به آن تأکید کرد.

"اکرم دانشمند" تأسیس یک کلینیک تخصصی در زمینه های روان شناسی، خانواده، اعتیاد، مدرسه و ...، تأسیس هنرستانی برای دختران فاقد امکان آمدوشد به مسافت دور و تأسیس نهادی برای تجزیه و تحلیل جامعه ی شهری و پایش تغییرات فرهنگی اصولی را لازم دانست.

"علی چاووشی" بر ارزش «همشهریان نوش آبادی» خارج شهر به عنوان سرمایه ی انسانی و صاحبان فکر و دانش و تجربه در درجه ی نخست اهمیت، تأکید و از وجود انتظارات مالی رایج نسبت به ایشان، انتقاد کرد و برای برگزاری کارگاه های آموزش حقوقی رایگان به همشهریان و ارایه ی خدمات مشاوره ای افتخاری به همشهریان بی بضاعت اعلام آمادگی نمود.

"مهدی شبانی" به معرفی مختصر خود بسنده کرد.

"قنبرعلی شیخ زاده" از دغدغه هایش برای فعالیت های اجتماعی گفت و با اشاره به بیانات آقای "منصوری"؛ بر ضرورت کار فرهنگی روی نسل جوان در سنین دبیرستان و هنرستان تأکید کرد و ایجاد یک هنرستان فنی و حرفه ای از محل منابع دولتی مخصوصا برای دختران را موردنیاز شهر دانست. او فکر می کند؛ اگر هر یک از ما در شغل خود، کار خودش را درست انجام دهد؛ خودش یک نوع خدمت به تمام جامعه و خصوصا جامعه ی «نوش آباد» است. او هم بر ضرورت جهت دهی به فعالیت های فرهنگی «نوش آباد» تأکید کرد.

"حمید غم خوار" به معرفی مختصر خود بسنده کرد.

"سید علی قریشی" به معرفی مختصر خود بسنده کرد.

"سید علی کریمی" از دغدغه های فرهنگی خود گفت و برای ارایه ی کمک فکری افتخاری اعلام آمادگی کرد. 

"سید حامد مستوری" تأسیس یک مدرسه ی فوتبال و یک تیم فوتبال منسجم و پایدار/دایمی را لازم دانست و ایجاد یک چمن مصنوعی بزرگ را موردنیاز شهر تلقی نمود.

"ماشاءالله مقصودی" بر ضرورت تغییر سبک تفکر تأکید کرد. او گفت که باید فرهنگی بیندیشیم و بنابرتلقی او، این سبک اندیشه، مرز و زمان و زمین نمی شناسد. او فکر می کند که باید جهانی فکر کنیم و از کارهای کوچک شروع کنیم و ماهی لااقل یک نوبت، به تشکیل جلسات فرهنگی با حضور اساتید رشته های مختلف موردنیاز جامعه برای زنان و مردان در همین جا نیاز هست.

"عباس نوابی پور" به معرفی مختصر خود بسنده کرد.

"سید علی نیکوکار" با اشاره به بیانات آقای "فایض پور"، کار فرهنگی را ضرورت نخست «نوش آباد» دانست و تهدید فرهنگی را جدی و خطرناک توصیف نمود.

میزگرد این کارگروه علاوه بر تعداد چهار میزگرد دیگری است که در قالب نشست کارگروه های «عمران و معماری»، «گردشگری»، «خیّران و سرمایه گذاران» و «کشاورزی» است که هم زمان در همایش «روز نوش آباد» تشکیل شد.


همایش «روز نوش آباد» مراسمی به ابتکار «انجمن پیشرفت نوش آباد» و همکاری «شورای شهر نوش آباد» و «شهرداری نوش آباد» است که در نخستین روز جمعه ی سال جاری و در شهر «نوش آباد» برگزار شد.

برای آگاهی از دیگر برنامه های همایش پیش گفته به گزارش همایش روی همین تارنما ـ تحت عنوان «هم اندیشی عمومی سوم ـ همایش روز نوش آباد» ـ نگاه کنید.

به علاوه، گزارش برگزاری نشست پیشین این «کارگروه» روی همین تارنما تحت عنوان «جلسه ی کارگروه علمی و فرهنگی و اجتماعی ـ نشست یکم» برخط است.

حسن طلیعی

مدیر سایت

نظر دهید

لطفا فقط در مورد همین مطلب، کامنت بگذارید. اگر می‌خواهید موضوعی دیگر را با ما در میان بگذارید، از فرم تماس با ما استفاده کنید. کامنت‌های شما بعد از تأیید مدیر سایت، نمایش داده می‌شوند.

پربیننده ترین خبر

خلاصه آمار بازدید